Monday, May 9, 2011

Kahwin...alaaaahaii...


Sebut ja pasal kahwin-kahwin ni aku dah mula muak..SENSITIP tau tak !!!
Bukan tak suka pasal kahwin ni tapi tahun ni ja boleh dikatakan cousin aku ramai yg kahwin..huu
So, soalan yang akan ditanya oleh makcik-makcik dan juga tok kesayangan aku ialah 
"mat mana gepren hang? nanti masa amin dan pipi kahwin bawak la gepren hang sekali tau.." 
huuu... o_o
Wah....tensionnya aku wey..nak jawab apa..huu..dalam hati hanya mampu tersenyum dan buat dunno je la..
Lagi satu soalan yang sering ditanya kat aku ialah
 "dah semua sepupu hang pakat duk kahwin, hang bila lagi mat oii"
(!_!)
Jawapan aku mampu jawab ialah
 "nak belajaq dulu"
(jawapan selamat la beb!!!) haha...
Bagi aku biarlah aku nak kahwin ke tak..tu hak aku kan..
Tapi aku tau dowang semua bergurau je.. =')
Nasib aku ada family yang satu kepala dengan aku..
___________________________________________
p/s : kahwin ke tak aku ni?? haha..InsyaAllah =')


No comments:

Post a Comment